Nacje: Różnice pomiędzy wersjami

m
 
(Nie pokazano 3 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 16: Linia 16:
 
* [[Trynt i Fiord]]
 
* [[Trynt i Fiord]]
 
* [[Wergundia]]
 
* [[Wergundia]]
 +
* [[Liryzja]]
 
</td>
 
</td>
 
<td style="border:0px solid transparent; background-color: rgba(0,0,0,0)">
 
<td style="border:0px solid transparent; background-color: rgba(0,0,0,0)">
Linia 41: Linia 42:
 
* Gruat</td></tr></table>
 
* Gruat</td></tr></table>
  
 +
[[Ulundo]] - zamieszkujące enklawę Kelahiran w Styrii.
 
[[Kategoria:Świat gry]]
 
[[Kategoria:Świat gry]]

Aktualna wersja na dzień 15:15, 5 mar 2025

Około tysiąca lat temu gwałtowne ocieplenie klimatu spowodowało podniesienie się wód oceanu. Daleko na zachodzie wodą zniknęły prastare imperia, ludne miasta i świątynie, a wraz z nimi ludzie, którzy je pamiętali. Woda zmusiła liczne nacje z obrzeży starego świata do poszukiwania nowych siedlisk. Grupy te zburzyły kruchy ład tego regionu, ustalony przez jego dotychczasowych mieszkańców - starsze rasy. Walcząc o nowe miejsca do życia ludzie rozpoczęli liczne wojny z nimi i ze sobą na wzajem, trwające do dzisiaj. W toku tych walk powstały istniejące dzisiaj państwa i imperia, a ich nieustanne zmagania wciąż zmieniają linię granic na mapach.

Ludzie: Elfy: Krasnoludy:
Niziołki: Gobliny: Orkowie:
  • plemiona Harcu, Kémia i Merno’ok
  • Tar-zul
  • Gruat

Ulundo - zamieszkujące enklawę Kelahiran w Styrii.