Kategoria:Zasady: Różnice pomiędzy wersjami

m
m
 
Linia 2: Linia 2:
  
 
''<small>Kilka słów na bazie najczęściej występujących w grze problemów, celem zrobienia wszystkim dobrze w grę ;)</small>''
 
''<small>Kilka słów na bazie najczęściej występujących w grze problemów, celem zrobienia wszystkim dobrze w grę ;)</small>''
[[File:birka1.jpg|upright=|frameless|border|right]]
+
[[File:birka1.jpg|upright=1|frameless|border|right]]
 
# '''Nie bójcie się ryzykować, ale też nie walczcie do ostatniej kropli.''' Z raną ciężką można się wycofać! A walka przegrana „do gleby” wymaga sensownego rozwiązania, które może się skończyć niepotrzebną śmiercią postaci.
 
# '''Nie bójcie się ryzykować, ale też nie walczcie do ostatniej kropli.''' Z raną ciężką można się wycofać! A walka przegrana „do gleby” wymaga sensownego rozwiązania, które może się skończyć niepotrzebną śmiercią postaci.
 
# '''Decydujcie i improwizujcie, to nie jest zamknięty scenariusz filmowy.''' Sugestie OG będą tylko nakierowywały na aktywne lokacje, nic więcej. Możecie w każdym miejscu zrobić cokolwiek zechcecie (fabularnego, poza kwestiami bezpieczeństwa).
 
# '''Decydujcie i improwizujcie, to nie jest zamknięty scenariusz filmowy.''' Sugestie OG będą tylko nakierowywały na aktywne lokacje, nic więcej. Możecie w każdym miejscu zrobić cokolwiek zechcecie (fabularnego, poza kwestiami bezpieczeństwa).

Aktualna wersja na dzień 11:59, 13 mar 2020

Zbiór stron zawierających zasady i reguły, bez których ciężko się obejść, oraz pęczek porad od Organizatorów.

Kilka słów na bazie najczęściej występujących w grze problemów, celem zrobienia wszystkim dobrze w grę ;)

Birka1.jpg
  1. Nie bójcie się ryzykować, ale też nie walczcie do ostatniej kropli. Z raną ciężką można się wycofać! A walka przegrana „do gleby” wymaga sensownego rozwiązania, które może się skończyć niepotrzebną śmiercią postaci.
  2. Decydujcie i improwizujcie, to nie jest zamknięty scenariusz filmowy. Sugestie OG będą tylko nakierowywały na aktywne lokacje, nic więcej. Możecie w każdym miejscu zrobić cokolwiek zechcecie (fabularnego, poza kwestiami bezpieczeństwa).
  3. Zawsze są konsekwencje, nie fochajcie się to. Jeśli sprzedasz bułę postaci z dużą obstawą, to licz się z tym, że od tej obstawy oberwiesz. Jeśli zechcesz coś ukraść – będą cię ścigać. Co nie znaczy, że masz tego nie czynić - ale nie uważajcie logicznych konsekwencji za represje i karę za działanie.
  4. Twórzcie klimat sami – atmosfera Waszych rozmów, Wasze zaangażowanie, przejęcie sytuacją tworzą tę grę. My przecież nie możemy być przy każdej scenie. To nie znaczy, że nie wolno się śmiać. Postaci też żartują i wygłupiają się, ale jeśli odpłyniecie na "plażę offtopu", to "plaża" z tego wyjdzie, a nie fajna gra.
  5. Nie musicie wszystkiego robić wspólnie z Waszą grupą. Zawsze można się odłączyć – choć wymaga to BNa, który cię „przejmie” (do dogadania z kadrą, zawsze). Możesz grać wbrew grupie – ale licz się z ich reakcją. My nie mamy na nią wpływu. Ani nie chcemy mieć.
  6. Grupa może grać wbrew innym grupom – często jest tak, ze optymalną opcją jest zjednoczenie w jakimś celu, ale to nie jest obowiązkowe! Możecie realizować swoje cele w takim zakresie, jak uznacie. Ale prosimy, niech to będzie logiczne! Najgorszą rzeczą, jaką możecie uznać, jest „to nie jest nasza sprawa, mamy to wszystko w dupie”. Wtedy gra zaiste traci na sensie. I wartości.
  7. Możecie zajmować się dowolną sprawą, dowolnym wątkiem w obrębie fabuły. Przypisanie Was do wątku oznacza, że tam będziecie mieli najlepsze narzędzia i wiedzę, ale nie ma zakazu zajmowania się czymkolwiek. Pamiętajcie jednak, że istnieją inni gracze i ich autonomiczne decyzje. Może być tak, że ktoś zechce zachować w tajemnicy swoją wiedzę albo sprawy, które prowadzi - nie traktujcie tego jak odgórny kadrowy zakaz dla Was, po prostu Wasze chęci zderzają się z chęciami współgraczy.

Strony w kategorii „Zasady”

Poniżej wyświetlono 5 spośród wszystkich 5 stron tej kategorii.

Pliki w kategorii „Zasady”

W tej kategorii znajduje się tylko jeden plik.