===Po kataklizmie===
Rok 952 został okrzyknięty przez zarząd Kompanii jednym z najwspanialszych lat istnienia organizacji stał się rokiem ponownego triumfu Nowej Magii. Wiązało się to bezpośrednio z oficjalnym końcem kryzysu wywołanego kataklizmemDzięki kosztownym, ale co wnikliwsi obserwatorzy mogli dostrzecszeroko zakrojonym i logicznym poczynaniom Kompanii opanowany został kryzys geomantyczny, anomalie usunięte, że kataklizm dostarczył Kompanii chwili kryzysua zaufanie do potężnego narzędzia, w której mogli wykazać się niezwykłą zaradnościąjakim była magia geomantyczna - przywrócone. Choć niewątpliwie odbudowa infrastruktury oraz zaufania była kosztowną inwestycjąSłużyły temu liczne akcje, dyrektorzy bez wątpienia spodziewali się, iż zwróci się ona z nawiązką jak choćby spektakularne zabezpieczenie reaktora w nadchodzących latachSilbrfjell.
By daleko nie szukać jedną z takich inwestycji była sama wyprawa mająca na celu wyjaśnić zagadkową sprawę strefy po wybuchu eaformatora Wysokich Ziem. Zaangażowanie znanych i szanowanych nazwisk jak Na wzrost pozytywnego odbioru Nowej Magii wpłynęła również, zapewne kosztownego, oddziału styryjczyków było bowiem gambitem, który nie każdy odważyłby się podjąćorganizacja pisarska Vignetta. Jednak pomimo licznych kryzysów humanitarnych, politycznych jak Dzięki niej wiele plotek i tych wynikających z samego sedna problemu, kompanijni weterani okazali się odpowiednimi ludźmi na odpowiednich stanowiskachspekulacji dotyczących rzekomej niekompetencji Kompanii Nowej Magii zostało bezwzględnie zdementowane, a problem został rozwiązany w rekordowym czasieuczestnicy wydarzeń oraz członkowie grupy wysłanej przez Kompanię zostali przyjaźnie i interesująco przedstawieni światu.
Nie można też zapomniećPrzede wszystkim jednak Nowa Magia stała się czymś powszechnie znanym, przystępnym i użytecznym. Magimachiny zawędrowały pod strzechy, że na pozytywny odbiór całej sprawy wpłynął również rozgłos jaki nadała organizacja pisarska Vignettaułatwiając życie nawet niespecjalnie zamożnym. Dzięki niej wiele plotek Nowe rozwiązania, obniżające koszty ich wytworzenia, czyniły wynalazki geomantyczne tanim i spekulacji dotyczących niekompetencji Kompanii Nowej Magii zostało bezwzględnie zdementowanedobrym źródłem energii, a uczestnicy wydarzeń oraz członkowie grupy wysłanej przez Kompanię zostali przedstawieni światuczy to ciepła, ukazując swoje zdeterminowane czy napędu, czy innych potrzeb technologicznych. W tym świetle "stara" magia akademicka stawała się coraz bardziej właśnie... akademicką rozrywką dla zamożnych i skore do poświęceń, lecz jednak ludzkie obliczeintelektualną zabawą dla naukowców.
W ten sposób można podsumować wydarzenia roku 952, których spekulowane skutki przyjdzie weryfikować w następnych latach. Należy jednak zaznaczyć, że oficjalny kryzys wizerunkowy zmniejsza się wprost proporcjonalnie do rosnących kolejek przed filiami rekrutacyjnymi.
[[Kategoria: Wątki świata gry]]