[[File:caer1.jpg|upright=|frameless|border|right]]'''Leth Caer''' (''wł. [[Cesarstwo Świtu]] - Leth Caer to nazwa miasta-stolicy'') - kraj zamieszkiwany przez mieszankę mieszane społeczeństwo elfów z różnych plemioni ludzi, głównie pochodzenia Styryjskiego, znajdujący się na [[Zapołudnie|Zapołudniu]].
Cesarstwo zajmuje teren Bagien Morein położonych na dalekim Zapołudniu w delcie wielkiej rzeki Yro. Jest to kraina wysp, fragmenty lądu kryją się wśród mgieł, licznych odnóg rzecznych, wysp i potężnych drzew, dzielone zdradzieckimi bagnami i licznymi odnogami rzeki Yro. Morein jest niezwykle wymagającą krainą, w której każdy błąd może zaprowadzić w paszczę drapieżnikazabójczą dla tych, którzy jej nie znają, pełną drapieżników, lub trujące oparytrucizn i błędnych ogni. Mimo to Jednak dla tych, którzy nazywają ją domem, jest to obfita kraina, jej wody pełna cudów i obfitości. Wody są pełne ryb, a woda jest zdatna do picianadbrzeża wszelakiego ptactwa. Podmokłe tereny osuszono i żyzne gleby byłych bagien i torfowisk zmieniły się w pola uprawne i wypielęgnowane bujne ogrody. Rolnictwo nastręcza jednak wielu problemów ze względu na konieczność walki Region słynie z podmokłym terenem. Można jednak znaleźć tu wiele pól ryżowychuprawy ryżu, starannych ogrodów, a ale także plantacje niespotykanego w innych regionach świata i przez to niezwykle cennego - kakao. Innym towarem eksportowym Caer są metasekwoje, z którego słynie regionktórych czerwonawe drewno jest idealnym materiałem do budowy statków.
== Krótki rys historyczny ==
Historia Cesarstwa jest być może krótką , jak na elfy , opowieścią, lecz, mimo to , jest bardzo bogata. Państwo narodziło się z wizji jednego elfa, [[Kanon postaci#Nieaktywne postaci graczy|Elidisa Caernoth]], a jego założenie miało miejsce wkrótce po odkryciu [[Zapołudnie|Zapołudnia]] . Za dokładną datę przyjmuje się wzniesienie Leth Caer w roku 898. W tamtym okresie kolonia liczyła sobie zaledwie kilkuset mieszkańców, a jej przetrwanie stało pod wielkim znakiem zapytania. Wszystko zmieniło się wraz z powstaniem Ludu [[Qa]]. Cesarstwo leżało w samym sercu rodzącego się Imperium Ludu [[Qa]] i nie miałoby szans gdyby nie umowa z Trójprzymierzem na mocy której wojska [[Wergundia|Wergundii]] i [[Styria|Styrii]] wsparły elfy. [[File:caer3.jpg|upright=0.75|frameless|border|left]]Kolejny wielki moment nastąpił w chwili zdrady elfów z [[Aenthil]], dawnej ojczyzny elfickich kolonistów z Morein. Do państwa napłynęły fale wygnanych i niezadowolonych elfów z [[Aenthil]] i [[Talsoi]], zaś Elidis podjął wiekopomną dla swojego ludu decyzje zgadzając się na ukrycie w Cesarstwie bogini [[Tavar]]. Ta istota, które niegdyś zrujnowała Leśne Elfy, stała się iskrą nadziei dla państwa, a jej moc pozwoliła otoczyć Morein warstwą zaklęć ochronnych zwanych Obręczą. Dziś Cesarstwo Świtu to dumny naród złożony z ponad stu pięćdziesięciu tysięcy mieszkańców, którzy z dumą zwą się jednym z dwóch ludów, które nigdy nie ugięły się przed [[Qa]], jednocześnie pomni, że to [[Tavar]] - ich dawna nemezis - okazała się ich wybawieniem.
Cesarstwo od wielu lat przygotowywało się na ten moment. Elfy włożyły wielki wysiłek by wesprzeć powstanie koalicji Państw Północy, gdyż Cesarstwo póki nie będzie bezpieczne póty trwa potęga [[Qa|Qasyran]]. Cesarskie oddziały dokonywały rajdów na linie zaopatrzeniowe [[Qa]], kąsając wroga w samym sercu Imperium by opóźnić pochód ich armii i dać Północy cenny czas.