Zakon Magii Kreacji: Różnice pomiędzy wersjami

m
Linia 1: Linia 1:
 
{{TabelaOrganizacja
 
{{TabelaOrganizacja
 
|wielkosc= Mała
 
|wielkosc= Mała
|zasieg= Światowy, siedziba w Leth Caer
+
|zasieg= Światowy, siedziba na wyspie Elterlide
 
|powiazania=Nieznane}}
 
|powiazania=Nieznane}}
 
Zakon został stworzony przez maga [[Kanon postaci #Nieaktywne postaci graczy | Elidisa Caernotha]] po rytuale w Bibractborgu. Celem, jaki postawiono przed nowo powstającą strukturą, było przekazanie unikatowej wiedzy objawionej, jaką była Magia Kreacji. Caernoth całe swoje życie zajmował się studiowaniem natury światła jako takiego, dopiero jednak zetknięcie z pierwiastkiem boskim, otrzymanie daru devi terphilin oraz poznanie wiedzy o podstawach budowy świata pozwoliło zrozumieć, czym dla bodowy świata jest mistyczne pojęcie Światła i Ciemności.  
 
Zakon został stworzony przez maga [[Kanon postaci #Nieaktywne postaci graczy | Elidisa Caernotha]] po rytuale w Bibractborgu. Celem, jaki postawiono przed nowo powstającą strukturą, było przekazanie unikatowej wiedzy objawionej, jaką była Magia Kreacji. Caernoth całe swoje życie zajmował się studiowaniem natury światła jako takiego, dopiero jednak zetknięcie z pierwiastkiem boskim, otrzymanie daru devi terphilin oraz poznanie wiedzy o podstawach budowy świata pozwoliło zrozumieć, czym dla bodowy świata jest mistyczne pojęcie Światła i Ciemności.  
 
Znaczenie Magii Kreacji nabrało wyjątkowego znaczenia w kontekście zagrożenia ze strony upadłego boga, [[Eskhara, Szakal | Swarta]] i istot z Pustki, eskhara. Ich działalność doprowadzała do rozpadu materii świata, "rozplatania" rzeczywistości i niszczenia dzieł stworzenia. Zakon rozpoczął dzieło leczenia ran świata i oczyszczania jego tkanki z efektów działania Szakala.
 
Znaczenie Magii Kreacji nabrało wyjątkowego znaczenia w kontekście zagrożenia ze strony upadłego boga, [[Eskhara, Szakal | Swarta]] i istot z Pustki, eskhara. Ich działalność doprowadzała do rozpadu materii świata, "rozplatania" rzeczywistości i niszczenia dzieł stworzenia. Zakon rozpoczął dzieło leczenia ran świata i oczyszczania jego tkanki z efektów działania Szakala.
 +
 +
Siedzibą Zakonu jest wyspa Elterlide na Zatoce Draighern, niedaleko delty Yro.<br>
 +
Po początkowej fazie zaangażowania w sprawy Ei Zakon wycofał swoich magów z aktywnego udziału w przedsięwzięciach innych niż te o najwyższej wadze dla świata. Sam [[Kanon postaci #Nieaktywne postaci graczy|Elidis]] uważał, że magia kreacji jest wyjątkowym darem, o charakterze zarówno naukowym jak i sakralnym, i nie jest właściwym rozgrywanie za jej pomocą doraźnych sporów. Tylko wyjątkowe osoby za osobistym pozwoleniem Mistrza mogły angażować się w wybrane starannie przez kapitułę Zakonu sprawy. <br>
 +
Na swojej wyspie Zakon skupił się na badaniach nad naturą eskhara i szkoleniu. Po tym, jak znalazła tam schronienie spora grupa uciekinierów z [[Felnor|Felnoru]], zaangażowano się także w rozpracowywanie tej kultury, opartej na mocy Pustki. Magów kreacji niełatwo zatem było spotkać gdziekolwiek poza wyspą.
 +
'''
 +
''(Magia kreacji jest grywalna wyłącznie w wyjątkowych przypadkach, przynależność postaci do Zakonu jest możliwa, ale jako cywilnego współpracownika, a nie maga kreacji)'''''
 +
 +
  
 
[[Kategoria: Organizacje]]
 
[[Kategoria: Organizacje]]

Wersja z 11:02, 17 lut 2022

Organizacja:
Zakon Magii Kreacji
Wielkość: Mała
Zasięg: Światowy, siedziba na wyspie Elterlide
Powiązane organizacje: Nieznane

Zakon został stworzony przez maga Elidisa Caernotha po rytuale w Bibractborgu. Celem, jaki postawiono przed nowo powstającą strukturą, było przekazanie unikatowej wiedzy objawionej, jaką była Magia Kreacji. Caernoth całe swoje życie zajmował się studiowaniem natury światła jako takiego, dopiero jednak zetknięcie z pierwiastkiem boskim, otrzymanie daru devi terphilin oraz poznanie wiedzy o podstawach budowy świata pozwoliło zrozumieć, czym dla bodowy świata jest mistyczne pojęcie Światła i Ciemności. Znaczenie Magii Kreacji nabrało wyjątkowego znaczenia w kontekście zagrożenia ze strony upadłego boga, Swarta i istot z Pustki, eskhara. Ich działalność doprowadzała do rozpadu materii świata, "rozplatania" rzeczywistości i niszczenia dzieł stworzenia. Zakon rozpoczął dzieło leczenia ran świata i oczyszczania jego tkanki z efektów działania Szakala.

Siedzibą Zakonu jest wyspa Elterlide na Zatoce Draighern, niedaleko delty Yro.
Po początkowej fazie zaangażowania w sprawy Ei Zakon wycofał swoich magów z aktywnego udziału w przedsięwzięciach innych niż te o najwyższej wadze dla świata. Sam Elidis uważał, że magia kreacji jest wyjątkowym darem, o charakterze zarówno naukowym jak i sakralnym, i nie jest właściwym rozgrywanie za jej pomocą doraźnych sporów. Tylko wyjątkowe osoby za osobistym pozwoleniem Mistrza mogły angażować się w wybrane starannie przez kapitułę Zakonu sprawy.
Na swojej wyspie Zakon skupił się na badaniach nad naturą eskhara i szkoleniu. Po tym, jak znalazła tam schronienie spora grupa uciekinierów z Felnoru, zaangażowano się także w rozpracowywanie tej kultury, opartej na mocy Pustki. Magów kreacji niełatwo zatem było spotkać gdziekolwiek poza wyspą. (Magia kreacji jest grywalna wyłącznie w wyjątkowych przypadkach, przynależność postaci do Zakonu jest możliwa, ale jako cywilnego współpracownika, a nie maga kreacji)