Zmiany

Akademia Jastrzębiecka/Rozszerzenie

Dodane 9013 bajtów, 22:10, 5 mar 2021
brak opisu edycji
{{Zakładki|podstawa|Akademia Jastrzębiecka}}
Akademia Jastrzębicka została ongiś założona przez ówczesnego Wojewodę Terali z myślą o kształceniu w duchu patriotyzmu celem stworzenia warstwy ludzi wykształconych do przyszłej walki z Qa. Jednakże owego szczytnego celu nigdy nie osiągnięto, a dzisiaj cel ten całkowicie porzucono skupiając się na celach naukowych i podejściu międzynarodowym. ==OrganizacjaFunkcje==Akademia'''Dowódca Operacyjny''' - Odpowiedzialny za koordynację sekcji, wtedy kiedy znajduję się więcej niż jedna na danym obszarze, oraz grup pomocniczych, dbający o precyzje wykonywanych zadań oraz reprezentujący zakon przed lokalnymi władcami, pilnujący również by działania nie łamały lokalnego prawa, albo łamały je w subtelny sposób, zmniejszając ryzyko skandalu i nieporozumień. '''Dowódca sekcji''' - Koordynuje działania drużyn oraz grup pomocniczych. Przyjmując podobne funkcje jako dowódca operacyjny, kiedy sekcja samodzielnie działa na danym obszarze. Podczas przebywania pod zwierzchnictwem dowódcy operacyjnego, pełniący funkcję dowódcy polowego. '''Dowódca drużyny''' - Zarządzający bezpośrednio podkomendnymi w drużynie, prowadzi swoich ludzi do akcji, rozdziela zadania oraz przystosowuje opracowane plany do sytuacji w terenie. W przypadku gdy poniesie rany uniemożliwiające dalsze wykonywanie misji, jego rolę przejmuje wcześniej wyznaczony zastępca.  ==Sekcje==Sekcje dzielą się na uniwersalne i specjalistyczne. === Podział sekcji === * I-III Uniwersalne* IV-VII Specjalistyczne:** IV - Badawcza** V - Eteryczne/Półeteryczne ** VI - Zmutowane** VII - Specjalna '''Sekcje uniwersalne''' - Drużyny szybkiego reagowania, wszechstronnie wyposażone i wyszkolone by jak najbardziej móc przystosować się do danego typu zagrożenia występującego w danym regionie. Zazwyczaj przybywają pierwsze na teralskie warunkiteren danego regionu, likwidując w miarę możliwości zagrożenie bądź jeśli zagrożenie znacznie przewyższa zdolności bojowe sekcji, jest sporym kompleksem budynkówzabezpieczają teren pod przybycie drużyn odpowiednio wyspecjalizowanych. Dbając o to aby zminimalizować straty i nie dopuścić do dalszej eskalacji zagrożenia.  '''Sekcje specjalistyczne''' - Drużyny dedykowane do likwidowania danej kategorii potworów. Jego serce stanowi olbrzymi amfiteatrPrzystosowane konkretnie do danego typu zagrożenia zarówno pod względem ekwipunku jak i wyszkolenia, którego scena umieszczona wykorzystywane wtedy kiedy zostanie one uprzednio odpowiednio zidentyfikowane. '''Sekcja Badawcza''' - Drużyna składająca się w większości z badaczy oraz specjalistów od transportu oraz zabezpieczania potworów. Zjawiają się wtedy kiedy wymagane jest przetransportowanie danego obiektu do siedziby w 15 metrowym obniżeniucelu przeprowadzenia dalszych kluczowych badań bądź sytuacja wymaga do tego aby zostało to wykonane na miejscu. '''Sekcja V''' - Sekcja poświęcona rozwiązywaniu spraw i zagrożeń związanych z duchami, będącym kiedyś starą kopalnią odkrywkowąistotami nieumarłymi i eterycznymi. Tam odbywają Jako taka składa się treningiw znacznej części z magów i szamanów, ale także badaczy i śledczych których celem jest ustalenie przyczyn nawiedzeń, gdyż jest to najskuteczniejszy sposób „walki” z duchami. '''Sekcja VII''' - Sekcja specjalna, rytuały przejścianajbardziej dociążona pod względem wyposażeniem jakie posiada. Wysyłana do najpoważniejszych zagrożeń oraz operacji dużego ryzyka, a czasem pokazy uczonej tu sztukiktóra wymaga odpowiedniej precyzji oraz siły uderzenia. W podziemiach natomiast znajduje  '''Zaplecza''' - Należy pamiętać, że każde zaplecze sekcji różni się kilka salod siebie, ale przede wszystkim cele mniej lub bardziej dostosowując się do zagrożeń z złapanymi przez Tropicieli potworamijakimi się mierzą. Przykładowo w sekcji V znajdzie się przynajmniej jeden psioniki oraz więcej lekarstw psychotropowych niż uniwersalnych.  === Grupy pomocnicze === Ze względu na ograniczony personel możliwy do wykorzystania w terenie, należy zawrzeć odpowiednie umowy, służącymi obecnie jako materiał treningowyktóre umożliwią zmaksymalizować szanse na powodzenie w misjach organizacji. Wykorzystywane podczas poważnej eskalacji zagrożenia lub tam gdzie subtelność wykonania nie jest konieczna. Akademia stała się ważnym elementem dla Terali'''Militarne''' - Najemnicy, weterani, lokalni łowcy bądź ogólnie pojęte żołdactwo. Pomagający w zabezpieczeniu danego obszaru aby zminimalizować straty w osobach postronnych bądź zatrzymać ciekawskie oczy. Udzielają zbrojnej pomocy pod dowództwem łowców, w Czasie Ciemności pomimo nieustannej kurateli Qa była też wylęgarnią konspiratorów przypadku ataku bezpośrednio na bestię. '''Magiczne''' - Rytuały, sprawy mistyczne i buntownikówwszystko co związane z delikatną ale jakże skomplikowaną domeną magii. Akademia Łowców W zależności od początku stawia nie regionu działania lub specyfiki problemu znajdą się tutaj zarówno magowie z Uniwersytetów jak i lokalni czarownicy czy druidzi. ==Struktura Akademii=='''Mała Rada'''<br \>Składająca się z trzech wielkich mistrzów poszczególnych dziedzin, eksterminacyjnej, magicznej, badawczej, oraz z wielkiego mistrza rektora i jego zastępcy. Podejmująca najważniejsze decyzje związane z Akademią, zarówno zewnętrznych, jak zawiązywanie umów, jak i wewnętrznych pokroju rozpatrywania projektów, rozdysponowania budżetu czy ustalania programu szkoleń. Odpowiadają również za powoływanie wielkich mistrzów.  '''Wielka Rada'''<br \>Powoływana tylko w konkretnych momentach, jak wybieranie nowego wielkiego mistrza rektora czy obwieszczania znaczących zmian w strukturze, programie czy działaniach Akademii Jastrzębieckiej. Uczestniczą w nich wszyscy wielcy mistrzowie oraz część zasłużonych starszych mistrzów łowieckich.  '''Wielki Mistrz Rektor'''<br \>Zarządca i twarz akademii, posiada decydujący głos w Małej Radzie oraz reprezentuje organizację politycznie. Wybierany spośród Wielkich i Starszych Mistrzów podczas głosowania Wielkiej Rady. '''Wielki Mistrz'''<br \>Zarządcy placówek, poszczególnych dziedzin łowieckich, pełniący ważne funkcje, np, zastępca Rektora. Posiadają ogromne doświadczenie oraz znaczące osiągnięcia w swojej karierze. Najmniej liczna grupa występująca w całej Akademii oraz ogólnie w łowiectwie. '''Starszy Mistrz'''<br \>Instruktorzy, dowódcy ekspedycji wielkiej wagi, często również pełnią rolę zastępców wielkich mistrzów posiadających funkcje zarządców placówek lub dziedzin łowieckich. Obecni na fizyczny aspekt szkoleniakażdym etapie szkoleń adeptów.  '''Mistrz'''<br \>Ranga zwieńczając dotychczasową karierę łowiecką, równie ważna jest część poświęcona wiedzyoznaczająca osiągnięcie mistrzostwa w swoim rzemiośle i uprawnia między innymi do posiadania ucznia. Zazwyczaj w akademii pełnią funkcje instruktorskie oraz dowódców ekspedycji. Akademia gromadzi pisma  '''Starszy Łowczy'''<br \>Posiadająca przynajmniej kilkuletnie doświadczenie, traktowana przez wielu jako ranga przejściowa w drodze do mistrza łowieckiego, podkreśla nabyte doświadczenie i skrypty wyodrębnia od świeżo upieczonych łowców.  '''Łowczy'''<br \>Najliczniejsza grupa, świeżo po uzyskaniu dyplomu łowczego oraz z nikłym bądź niewielkim doświadczeniem. W akademii pełniące funkcje pomocnicze podczas nauczania Adeptów na pierwszych etapach nauki, często wchodzą w podstawowe składy ekspedycji.  '''Adept'''<br \>Ranga uczniowska, towarzysząca przez cały sześcioletni okres szkolenia na pełnoprawnego łowce. Widywani na zewnątrz Akademii zazwyczaj przy okazji zajęć praktycznych bądź przy boku swoich mentorów == Szkolenie ==Szkolenie łowieckie można podzielić na trzy etapy Każdy etap trwa dwa lata.  '''Pierwszy etap'''Podczas pierwszych dwóch lat, adepci pozyskują elementarną wiedzę na temat potworów, ale także dotyczące przyrody rozpoznawania ich oraz klasyfikowania rozpoczynają również naukę w zakresie technik walk z potworami i przystosowania organizmu do eliksirów. Ze względu na intensywność zajęć jak i historii Teralipoczątkowe trudności z przyjmowaniem preparatów łowieckich, zazwyczaj następuje największy odsiew kandydatów, którzy nie podołali wygórowanym wymaganiom Akademii. Stara  '''Drugi Etap'''Drugi etap obejmuje nauki w zakresie posługiwania się tym sposobem zaszczepić zasobami energii życiowej potrzebnej do korzystania ze znaków, kładzie się również wielką wagę na zaawansowane techniki walki stosowane przy walce z potworami, dochodzą tu również umiejętności potrzebne do starć z ludźmi by przyszli łowcy w uczniach miłość razie konieczności mogli stosować je do Teralisamoobrony. Zazwyczaj adepci są już w stanie zażyć jeden preparat łowiecki bez większych konsekwencji.Akademia podzielona jest na dziedziny wedle specjalizacji'''Trzeci Etap'''Adept który dotrwał do końca,, otrzymuje dużą dowolność wyboru zajęć w jakich szkolą których chce uczestniczyć, skupiając się adepcina doskonaleniu posiadanych już umiejętności. W tym czasie Akademia oferuje największą ilość zajęć praktycznych. Uczeń który przeszedł przez trzy etapy, wieńczy swoją naukę przystąpieniem do serii egzaminów, gdzie sprawdzana jest dotychczasowa nabyta wiedza.Dziedzina Eksterminatorów=== System Mentora ===Każdy mistrz łowiecki może się ubiegać o przydzielenie konkretnego adepta pod swoją opiekę, czyli zabójców potworówtak samo jak każdy adept może zwrócić się o patronat do konkretnego mistrza. Jej Wielkim Mistrzem był sam DerwanMentorowie dzielą się swoją wiedzą z swoimi uczniami, przypisując sobie tytuł Wielkiego Łowczego Jastrzębieckigopomagając im przejść przez cały okres nauki, dopóki wiek poprawiając niedociągnięcia oraz uzupełniając ewentualne braki i obowiązki polityczne wzbogacając ich wiedzę o dodatkowe zajęcia praktyczne. Znalezienie swojego mistrza jest więc wskazane, jednak nie zmusiły go tak łatwe do rezygnacji z tej funkcjiosiągnięcia ponieważ należy wyróżnić się spośród innych kandydatów odpowiednimi cechami oraz umiejętnościami, które pozwolą nauczycielowi dostrzec potencjał w przyszłym uczniu.Dziedzina Badawcza=== Dyplomy ===W akademii/łowiectwie wyróżniamy dwa dyplomy: '''Podstawowy''' - nie szkolą się dokument potwierdza ukończenie nauk w niej Akademii i nadaje tytuł łowcypotwierdzając nabyte umiejętności w danej dziedzinie. Tym samym umożliwia pracę na tle oficjalnym, a naukowcy, a twórcy eliksirów, rytuałów każdy posiadacz podobnego dokumentu może cieszyć się przychylnością zleceniodawców i narzędzi łowieckich, często też oni zajmują się badaniem zwłok potworówpierwszeństwem nad innymi łowcami.Przez 4 (920'''Mistrzowski''' -924) lata funkcjonowała tak zwana “Wieża Egzorcystów”dyplom potwierdza osiągnięcia statusu mistrzowskiego w swoim fachu, podkreślając profesjonalizm, wieloletnie doświadczenie oraz renomę posiadacza dokumentu. Każdy przyszły kandydat ubiegający się o tytuł musi posiadać doskonałe umiejętności w której Wielkim Mistrzem był qasyrański Egzorcysta Quarhodron jednak zakresie swojej dziedziny, wieloletnie doświadczenie oraz renomę, popartą odpowiednimi osiągnięciami czy projektami, które pozytywnie wpłynęły na środowisko łowieckie. Po przejściu wszystkich prób świeży mistrz może cieszyć się zarówno dokumentem, ułatwiającym kontakt podczas jednych z zajęć coś wymknęło wykonywanie poważniejszych zleceń w wyższych sferach, jak i wyróżniającym się spod kontrolisrebrnym medalionem. Z środka wieży zaczęły wydobywać  ==Umiejscowienie==Akademia, jak na teralskie warunki, jest sporym kompleksem budynków. Jego serce stanowi olbrzymi amfiteatr, którego scena umieszczona jest w piętnastometrowym obniżeniu, będącym kiedyś starą kopalnią odkrywkową. Tam odbywają się krzykitreningi, rytuały przejścia, a nikt kto tam później wszedł, nigdy nie wyszedłczasem pokazy uczonej tu sztuki. Derwan postanowił zapieczętować wieżęW podziemiach natomiast znajduje się kilka sal,Dziedzinę Egzorcystów, czyli łowców szkolonych do walki ale przede wszystkim cele z istotami eterycznymizłapanymi przez Tropicieli potworami, otwarto z powrotem w roku 936 po odzyskaniu wolnościsłużącymi obecnie jako materiał treningowy
[[Kategoria: Organizacje]]