Zmiany

Profesje

Dodane 59 bajtów, 20:53, 23 mar 2020
m
brak opisu edycji
Wyróżniamy trzy klasy postaci:
* Wojownicy - są to osoby zawodowo zajmujący się walką. Niestraszne im ból, ćwiczący regularnie, utrzymujący formękrew, pot i co najważniejsze, posiadający PRZYNALEŻNOŚĆ pył. Zwykle należą do określonej organizacjizorganizowanej grupy (wojsko, czy to zakonu zakon paladynów, straży miejskiejorganizacja najemnicza), czy grupy najemniczej. Działają oni gdzie działają wedle zasad swojej organizacji i są podlegli rozkazom przełożonych oraz związani kontraktem, przysięgą, umową. Złamanie , a złamanie takowego może się wiązać z poważnymi konsekwencjami. Zdarzają się jednak również osobniki wyjęte spod prawa - wszelkiej maści banici i bandyci. Przedstawiciele tej klasy mogą w grze odnieść '''5 ran lekkich''', przed utratą zdolności do walki.
* Intelektualiści - osoby, który poświęciły się sztukom ponadprzeciętnym, takim jak magia, alchemia, medycyna, astrologia, ale też kapłani czy szamani. Korzystają z wielu ksiąg, notatek i przyborów by wspomagać się w swej pracy, a ich bronią jest sprawny umysł i wytrenowanie w dziedzinach niedostępnych każdemu. Przedstawiciele tej klasy mogą w grze odnieść '''3 rany lekkie''', przed utratą zdolności do walki.
* Klasa wolna - jest to tak naprawdę nieograniczona niczym klasa. Mieszczą się w niej zarówno bandyci i złodzieje, jak rolnicy, rzemieślnicy i kupcy, ale też nie walcząca szlachta. Postaci z tej klasy mogą mieć bardzo różnią formę, w zależności od rasy i nacji, z jakiej się wywodzą. Przykładowe profesje z tej klasy można znaleźć na stronie każdej nacji. Przedstawiciele tej klasy mogą w grze odnieść '''3 rany lekkie''', przed utratą zdolności do walki.