Zmiany

Strona główna

Dodane 86 bajtów, 00:19, 13 gru 2019
brak opisu edycji
* [https://www.mediawiki.org/wiki/Special:MyLanguage/Localisation#Translation_resources Przetłumacz MediaWiki na swój język]
* [https://www.mediawiki.org/wiki/Special:MyLanguage/Manual:Combating_spam Dowiedz się, jak walczyć ze spamem na swojej wiki]
 
SILBERBERG
Kolejne dni i noce upływają na uczestnictwie w różnych, niespodziewanych wydarzeniach. Gracze stawiają czoła napotkanym przeciwnościom, odkrywają tajemnice, walczą, eksplorują świat gry. Spotykają rozmaite postaci, w jakie się wcielają się doświadczeni opiekunowie i animatorzy gry. W trwającą fabułę wplecione są różne aktywności, takich jak nocne pilnowanie obozowiska, wyprawy terenowe, skradanie się, potyczki, pertraktacje, a przede wszystkim stopniowe rozwiązywanie tajemnicy, jaka stanowi podstawę każdej fabuły. Uczestnicy bez przerwy pozostają w świecie gry, a wydarzenia, jakie napotkają, mogą mieć miejsce zarówno w dzień, jak i w nocy.
Obozy larpowe to dla przeważającej większości uczestników niesamowite doświadczenie, które na zawsze pozostaje w ich pamięci. Często w kolejnych latach, decydują się ponownie wziąć udział w tej przygodzie. Jeszcze przez długi czas po zakończeniu larpa gracze prowadzą ożywione rozmowy na temat fabuły, wspólnie ją analizują, a nawet tworzą związane z nią opowiadania, grają w sesje RPG osadzone w świecie gry, a także uczestniczą w rozgrywkach strategicznych i weekendowych larpach, które mają realny wpływ na realia obozów w kolejnych latach.
<gallery>
http://obozy-wakacyjne.pl/images/il_button_wojownik.png|Podpis1
</gallery>
ZASADY GRY
W obozach larpowych przenosimy do świata rzeczywistego to, co znacie z filmów, książek i gier. Tutaj naprawdę staniecie się swoimi postaciami. To Wy, a nie przysłowiowy rzut kostką, zdecydujecie o losach swoich postaci. A Wasze decyzje przyniosą realne konsekwencje. Na potrzeby obozu - larpa opracowaliśmy specjalny system gry, uwzględniający w maksymalnym stopniu warunki świata realnego. Grając, będziecie zatem musieli pamiętać o ranach, zmęczeniu i innych nieprzyjemnych rzeczach, a magia nie będzie łatwym remedium na wszelkie problemy. Poczujecie wszystko to, co Wasze postaci - adrenalinę, euforię, smak zwycięstwa, ale i zmęczenie, strach, klęskę. To jedyna okazja, żeby - przy minimum wyobraźni - znaleźć się naprawdę w ożywionym świecie fantasy.