m
brak opisu edycji
{{TabelaWątkowa
|poczatek= 2014
|status=?zamknięty
|powiazania=[[Wojny o Północ]]}}
Dopiero po Traktacie Vistanijskim znaleziono sposób, który mógł uchronić umysły tercjeros od deprawacji wpływem Szakala – oznaczało to jednak zainfekowanie ich kolejną trucizną, duchem jednego z tzw. Dzieci Śpiącej.
Tercja pod wpływem tych ostatnich stała się bezwzględym bezwzględnym narzędziem do zwalczania wpływu Szakala na ziemi, jednocześnie tracąc jednak częściowo wolną wolę. Dzięki temu tercjeros zyskali nowe możliwości i sami pokonali swoje nemezis, jakim była Pani Ciemnosci, eskhara, jedna z generałów Szakala. Po rytuale w Bibractborgu Tercja stała się samodzielną organizacją, podporządkowaną jedynie styryjskiej Radzie Regencyjnej i samej Tavar. Służyli do walki z tym, co zostało po upadłym bogu, byli bowiem sami częściowo Pustką.
[[Kategoria:Wątki świata gry]]