Kompania Handlowa Szlaku Wedry: Różnice pomiędzy wersjami

Linia 1: Linia 1:
'''Kompania Handlowa Szlaku Wedry''' została założona po zawarciu porozumienia politycznego między częścią krain Północy, mającego na celu gospodarczą i polityczną izolację Federacji Wergundzkiej poprzez budowę szlaku handlowego opartego o Wedrę, a nie o Sankarę. Wsparta hojnie funduszami wszystkich zaangażowanych krajów, a zwłaszcza Ofiru i Tryntu, kompania skupiła się na budowie faktorii handlowych wzdłuż biegu rzeki [[Wedra | Wedry]]. Wielkie pieniądze zostały także zainwestowane w przekop kanału pomiędzy Wedrą, a portem w [[Gjovik]] w Tryncie (ujście Wedry znajduje się w tzw. Wielkiej Delcie w Liryzji). Organizacja handlowa, ścislw współpracująca ze sferą polityki i posiadająca olbrzymie wsparcie zaangażowanych państw, szybko zdobyła dominująca pozycję na rynkach.
+
'''Kompania Handlowa Szlaku Wedry''' została założona po zawarciu porozumienia politycznego między częścią krain Północy, mającego na celu gospodarczą i polityczną izolację [[Wergundia | Federacji Wergundzkiej]] poprzez budowę szlaku handlowego opartego o [[Wedra | Wedrę]], a nie o [[Sankara | Sankarę]]. Wsparta hojnie funduszami wszystkich zaangażowanych krajów, a zwłaszcza [[Ofir | Ofiru]] i [[Trynt | Tryntu]], kompania skupiła się na budowie faktorii handlowych wzdłuż biegu rzeki Wedry. Wielkie pieniądze zostały także zainwestowane w przekop kanału pomiędzy Wedrą, a portem w [[Gjovik]] w Tryncie (ujście Wedry znajduje się w tzw. Wielkiej Delcie w [[Liryzja | Liryzji]]). Organizacja handlowa, ścisle współpracująca ze sferą polityki i posiadająca olbrzymie wsparcie zaangażowanych państw, szybko zdobyła dominująca pozycję na rynkach.
  
 
[[Kategoria: Organizacje]]
 
[[Kategoria: Organizacje]]

Wersja z 18:53, 13 lut 2020

Kompania Handlowa Szlaku Wedry została założona po zawarciu porozumienia politycznego między częścią krain Północy, mającego na celu gospodarczą i polityczną izolację Federacji Wergundzkiej poprzez budowę szlaku handlowego opartego o Wedrę, a nie o Sankarę. Wsparta hojnie funduszami wszystkich zaangażowanych krajów, a zwłaszcza Ofiru i Tryntu, kompania skupiła się na budowie faktorii handlowych wzdłuż biegu rzeki Wedry. Wielkie pieniądze zostały także zainwestowane w przekop kanału pomiędzy Wedrą, a portem w Gjovik w Tryncie (ujście Wedry znajduje się w tzw. Wielkiej Delcie w Liryzji). Organizacja handlowa, ścisle współpracująca ze sferą polityki i posiadająca olbrzymie wsparcie zaangażowanych państw, szybko zdobyła dominująca pozycję na rynkach.